Word Sponsor

Stichting Jonge Uil vraagt Leidse bedrijven en organisaties om te investeren in talent. In ruil voor uw bijdrage vermelden wij uw bedrijfsnaam en/of logo op onze website en in onze nieuwsbrief. Hoe hoger uw bijdrage, hoe prominenter uw plek in onze verschillende media uitingen. Wij bespreken graag met u de mogelijkheden.

Wilt u ons sponsoren? Neem dan contact met ons op!

sponsoren kan door het:

• beschikbaar stellen van o.a. apparatuur, gereedschap, meubels en verbruiksmaterialen ten behoeven van scholen
  • beschikbaar stellen van vakkennis o.a. door het verzorgen van gastlessen op scholen
  • beschikbaar stellen van faciliteiten op locatie van uw bedrijf of organisatie
  • Het organiseren van geldinzamelingsacties waarvan de opbrengst naar Stichting Jonge Uil gaat
  • Elke andere creatieve manier die past bij uw organisatie.

Speciale actie! Sponsor een stoeltje!

Stichting Jonge Uil ondersteunt het Nova Onderwijs van OBS Anne Frank (zie Activiteiten). U kunt ons daarbij helpen door het sponsoren van een stoeltje. Een stoeltje vertegenwoordigd een bijdrage van € 2000,-. Dit is het bedrag dat nodig is om één hoogbegaafde leerling een jaar lang Nova onderwijs te bieden.

Hoeveel stoeltjes dragen straks de naam van uw organisatie?

Welke bedrijven gingen u voor?

U kunt natuurlijk ook rechtstreeks een bedrag overmaken op Bankrekeningnummer: NL 19 RABO 0180 5557 07 ten name van Stichting Jonge Uil te Leiden.

Hoe kunt u ons nog meer steunen?